تاریخ انتشار: شنبه 1403/02/08 - 11:16
کد خبر: 502832

بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!

بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!

لب ها بعد از تزریق ژل و فیلر، کمی متورم می‌ شوند. ضمن اینکه در محل تزریق ژل، قرمزی و کبودی نیز مشاهده می شود که امری طبیعی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از ژل لب چکار کنیم؟ امروزه داشتن لب های زیبا و خوش فرم، جزو معیارهای زیبایی به شمار می رود. به طوری که در این فرآیند به لب ها فرم و حجم دلخواه داده می شود، بدون اینکه لب از حالت اصلی خارج شود و چین و چروک های طبیعی آن از بین برود. در نتیجه نهایی تزریق ژل لب، نحوه تزریق ژل لب، محل مناسب برای تزریق ژل لب، برند ژل لب مورد استفاده و ... تاثیرگذار هستند؛ با این حال رعایت مراقبت های لازم بعد از تزریق ژل لب نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیباجویان برای داشتن بهترین نتیجه از تزریق ژل لب، باید به نکات مراقبتی بعد از تزریق فیلر دقت داشته باشند. در ادامه برای آشنایی با پاسخ سوال بعد از ژل لب چکار کنیم، با ما همراه شوید.

بعد از ژل لب چکار کنیم ؟

بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!

لب ها بعد از تزریق ژل و فیلر، کمی متورم می‌ شوند. ضمن اینکه در محل تزریق ژل، قرمزی و کبودی نیز مشاهده می شود که امری طبیعی است.

 برای کسب یک نتیجه دلخواه از تزریق ژل لب و همینطور تجربه کم ترین عارضه، افراد باید به فعالیت هایی که بعد از تزریق فیلر لب انجام می دهند، دقت داشته باشند.

اگر می‌ پرسید بعد از ژل لب چکار کنیم ؟ باید بگوییم بهتر است بعد از تزریق ژل لب، به برخی مراقبت ها که در ادامه آورده‌ ایم، عمل کنید.

  • از یک کیسه یخ بر روی لب های خود استفاده کنید. این کار به کم شدن تورم، کبودی و درد در ناحیه  تزریق ژل لب کمک می کند.
  • به مدت 24 الی 48 ساعت پس از تزریق ژل لب، سعی کنید ورزش و یا فعالیت های سنگین را انجام ندهید. افزایش فشار خون و ضربان قلب در اثر ورزش کردن، منجر به افزایش تورم و کبودی در ناحیه تزریق ژل لب می شود.
  • بعد از ژل لب چکار کنیم؟ مصرف نمک را به حداقل برسانید چراکه منجر به تشدید تورم می گردد.
  • برای 48 ساعت پس از درمان، از رفتن به حمام بخار، سونا، کلاس های ورزشی گرم و ... خودداری کنید. گرمای بیش از اندازه، تورم لب را بیشتر می کند.
  • در صورت نیاز داشتن به مسکن، مطابق با تجویز پزشک خود، آن ها را مصرف کنید. برخی مسکن ها از جمله ایبوپروفن منجر به رقیق شدن خون می شود و نباید مصرف شود.
  • از خوابیدن بر روی صورت پس از تزریق ژل لب، خودداری کنید.
  • برای 24 ساعت پس از تزریق ژل لب، از آرایش لب های خود اجتناب نمایید.

آیا ماساژ بعد از تزریق ژل لب، بلامانع است؟

بهترین متخصصان توصیه می کنند افراد بعد از تزریق ژل لب، لب های خود را ماساژ دهند. معمولا پزشکان و یا دستیاران آن ها، نحوه ماساژ دادن لب ها را به افراد آموزش می دهند. ماساژ دادن لب ها در رسیدن به نتیجه دلخواه بعد از تزریق ژل لب، بسیار تاثیرگذار است.

بسیار مهم است افراد مطابق با نحوه تزریق ژل لب و میزان ژل لبی که تزریق کرده اند، مطابق با دستورالعمل های پزشک خود عمل کنند. بهتر است برای ماساژ لب های خود، از پماد بپانتن استفاده کنید. این پماد دارای مواد ضد باکتری است که برای درمان و کم شدن پوسته پوسته شدن لب مناسب می باشد.

نوشیدن و غذا خوردن بعد از تزریق ژل لب

برای تزریق ژل لب و در جهت اینکه زیباجویان دردی را احساس نکنند، پزشک از بی حسی استفاده می کند. بهتر است افراد تا زمان رفع بی حسی لب ها، از خوردن و آشامیدن خودداری کنند.

لازم به ذکر است که معمولا بی حسی بعد از تزریق ژل به لب، حداکثر بعد از یک ساعت از بین می رود. در صورتی که در هنگام بی حس بودن لب ها، افراد اقدام به نوشیدن و غذا خوردن کنند، ممکن است لب خود را به صورت بی اختیار گاز بگیرند. بنابراین افراد باید صبر کنند و پس از رفع کامل بی حسی لب ها، اقدام به خوردن و یا نوشیدن کنند.

بعد از ژل لب چکار کنیم؟ پس از اینکه بی حسی لب ها از بین رفت، افراد باید برخی نکات را رعایت کنند:

  • نوشیدن آب پس از تزریق ژل لب، ضرورت دارد. وجود آب کافی در بدن برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است.
  • پزشکان توصیه می کنند افراد بعد از تزریق ژل لب، یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا را داشته باشند. به طوری که از منابع حاوی جو دوسر، لوبیا و سیب زمینی استفاده کنند.
  • زیباجویان باید به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل لب، از خوردن و آشامیدن غذاهای داغ و نوشیدنی و مایعات خیلی گرم، خودداری نمایند. غذاها و نوشیدنی‌ های داغ، منجر به کاهش ماندگاری اثرات ژل لب خواهد شد.
  • مصرف الکل و استعمال دخانیات بعد از تزریق ژل لب، منجر به افزایش تورم و التهاب می‌ شود. به طوری که افراد باید استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکی را به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل لب، به تعویق بیاندازند.

چسب زدن بعد از تزریق ژل لب

در برخی موارد و در برخی فرم های لب از جمله ژل لب روسی، پزشکان استفاده از چسب را بعد از تزریق ژل لب، توصیه می کنند. معمولا پزشک متخصص نحوه چسب زدن بعد از تزریق فیلر در ناحیه لب را به زییاجو آموزش می دهد.

شستن صورت بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق ژل لب، برای سه الی چهار ساعت، از شستن ناحیه اطراف لب خود خودداری نمایید. همینطور پس از این بازه زمانی نیز برای شستشوی صورت خود از فشار ملایم دست استفاده کنید.

اغلب پزشکان توصیه می کنند که افراد برای یک بازه زمانی دو هفته ای، از مصرف رژ لب بر روی لب های خود خودداری نمایند. به طوری که بهتر است پس از بین رفتن عوارض ناشی از تزریق ژل لب، از لوازم آرایشی بر روی لب ها استفاده گردد.

برای رفع ورم بعد از ژل لب چکار کنیم؟

بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!

بعد از تزریق فیلر لب، این قسمت از صورت دارای کمی تورم است. این موضوع طبیعی می باشد و به دلیل التهاب موقتی لب ها ایجاد می گردد. تورم بعد از تزریق ژل لب، بین یک ساعت تا یک روز به طول می کشد. مگر اینکه بجای مراجعه به پزشک در مراکز نامعتبر تزریق ژل لب انجام داده باشید ، اکیدا توصیه میکنیم کلیه امور زیبایی را در کلینیک های زیبایی زیر نظر پزشک یا در مطب پزشک انجام دهید ، برای یافتن چنین مراکزی میتوانید از وبسایت خوبا و سایر وبسایت های معرفی کننده مراکز معتبر خدمات زیبایی استفاده نمایید.

برای رفع ورم بعد از تزریق ژل لب، بهتر است افراد به توصیه هایی مراقبتی که پزشک مطرح می کند، توجه داشته باشند.

  • در ناحیه تزریق ژل و یا فیلر لب، از کمی یخ استفاده کنید.
  • آب زیادی بنوشید و بدن خود را هیدراته نگه دارید.
  • از غذاهای سالم از جمله میوه و سبزیجات تازه استفاده نمایید. از انواع ویتامین ها و مواد معدنی برای بهبود فرآیند درمان استفاده کنید.
  • از مصرف فست فود، غذاهای پرادویه و تند و همینطور غذاهایی با مواد نگهدارنده خودداری کنید.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون به استثنای شرایطی که پزشک تجویز کرده است، اجتناب نمایید.

بعد از ژل لب چکار کنیم؟ اجتناب از سفر پروازی

به مدت هفت روز بعد از تزریق ژل لب، سعی کنید سفر پروازی نداشته باشد. در صورت قرار گرفتن در معرض فشار زیاد، ممکن است به پوست و رگ های خونی نیز فشار زیادی وارد شود که این موضوع تورم و کبودی پس از تزریق ژل لب را تشدید می کند.

به طور کلی لب ها به مدت 48 الی 72 ساعت بعد از تزریق فیلر لب، بسیار آسیب پذیر می باشند. سفر هوایی عارضه جدی را برای لب ها ایجاد نمی کند، با این حال احتمال بروز عوارض جانبی پس از تزریق ژل لب را تشدید می کند.

بعد از ژل لب، برای از بین بردن کبودی چکار کنیم؟

برخی از افراد بعد از تزریق فیلر لب، کبودی را تجربه نمی کنند اما برخی دیگر شاهد کبودی زیادی در اطراف ناحیه تزریق هستند که طبیعی است. در بسیاری از موارد، پزشک برای کاهش کبودی لب ها، مصرف قرص های آرنیکا و کرم هیرودوئید را توصیه می کند.

قرار دادن سر در موقعیتی بالاتر از بدن در هنگام خواب و استفاده از دو بالشت نیز منجر به از بین رفتن کبودی می شود.

سخن آخر

با توجه به تاثیری که تزریق ژل در لب ها دارد، این روش امروزه نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده است. اگر شما نیز تصمیم به تزریق ژل لب دارید و یا ژل لب تزریق کرده‌ اید، توصیه می کنیم حتما به نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل لب توجه داشته باشید و به نحوه شستشوی لب ها، نحوه خوابیدن، تغذیه بعد از تزریق ژل لب و ... دقت کنید تا در نهایت به نتیجه مورد انتظار خود برسید.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به سوال بعد از ژل لب چکار کنیم؟ پاسخ دهیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شود و از اطلاعات آن استفاده کنید. از همراهی شما تا انتهای این محتوا متشکریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تبلیغ شهرداری تهران برای خرید خارجی/ دلیل تبلیغات نسنجیده چیست؟
ادعای خبرنگار عراقی: بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد
درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
رای دور دوم از دور اول مهم تر است؟
افزایش رای نظرسنجی توییتر
آموزش تکمیل فرم DS-۲۶۰ برای برندگان لاتاری
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران
مزایا و راهنمای خرید باربیکیو ذغالی +نکات مهم خرید
پشت پرده حمایت رسانه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها
تقویت روابط تجاری ایران و کره جنوبی
گاردین: هدف نتانیاهو اساسا غیرواقعی است
آستین: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم
فریاد صهیونیست‌های کودک کش از آدم کشی آمریکا بلند شد!
فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
برنامه‌های مختلف رادیو در جشن میلاد حضرت معصومه (س)
ون‌های مسافربر نمایشگاه کتاب نونوار شدند
اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی اعلام شد
ستاره والیبال ایران همه را سورپرایز کرد!
وزیر ارتباطات: گوشی ایرانی باید توانایی رقابت با نمونه خارجی را داشته باشد
رونمایی از ۴ عنوان کتاب جدید ارتش
اسامی ۲۲ حوزه‌ برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top